недеља, 17. фебруар 2013.

Sunday afternoon

On one sunday afternoon on my mind come this outfit. I made this skirt of old curtains, I cut the curtain for 3 skirts then I combined  it in to one, and dyed the bottom edge of each skirts, tailcoat I  made last year when they were modern, and purse also  was made last year.

************

I tako usled nedeljnog popodneva pade mi na pamet ovaj outfit. Suknju sam pravila od stare zavese, isekla sam zavesu za 3 suknje koje sam kasnije spojila u jednu, i ofarbala bojom za tekstil donji rub svake suknje, frak sam sila prosle godine kada su frakovi bili moderni, a tasnjicu je takodje nastala prosle godine.




 

9 коментара:

  1. Wow! Frak je precool!

    Btw, promenila sam ime i url bloga, sada me mozes naci ovde:

    http://ninafashionshow.blogspot.com/

    I ne zaboravi na giveaway!

    ОдговориИзбриши
  2. Svaki put ti pišem isti komentar, a taj je da bih voljela imati talenta kao ti. Ne bih nikad ništa kupila. Super je suknja. I tašna. Frak nije moj thing, ali mogu reći da ti je super ispao. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hej hvala draga :) talenat je 5% sve ostalo je rad tako da napred makaze, konce i neke stare krpice u ruke :)

      Избриши
  3. big like for this look ;)

    Do you want to follow each other on gf and fb? Just let me know ;)
    Have a nice day ;)

    http://www.cristinasurdu.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Savršena kombinacija mila moja! Izgledaš sjajno u njoj!

    ОдговориИзбриши