уторак, 08. јануар 2013.

heart and peace jacket


From now its a last year- in the first part of the 2012   appeared video of Kylie Minogue and she was wearing  incredible jacket- on the front of the jacket  was a heart  and on the back sign of peace. A few days later I discovered that it was Moschino jacket. I just have to made it.

The black jacket, which is the base I made when I was in a high school, it's one of the most difficult things I have ever made, because its made from black rubber.The skirt I made 5 years ago, and the purse is the youngest. :)

*********



Sada vec prosle godine pojavio se spot od Kajli Minog i na sebi je imala savrsenu jaknu koja je sa prednje strane ima srca a na ledjima znak pis. Koji dan kasnije sam otkrila da je to Moschino-va jakna. Nisam mogla odolieti jakni i morala sam da je napravim. Crnu jaknu koja je u osnovu, sila sam jos u srednjoj skoli to mi  je jedna od ubedljivo najteze sasivenih stvari jer sam je sila od siroke crne gume i skaja. Ni sama ne znam koliko sam igala polomila dok je nisam zavrsila. Suknjiu sam sila pre nekih 5 godina, a tasnicu sam napravila negde u septembru prosle godine.   :)







28 коментара:

  1. Hey! thanks for following, I'm following you now :)


    XOXO
    http://wildhearttts.blogspot.com.es

    ОдговориИзбриши
  2. Svidja mi se sto si inspiraciju pronasla u spotu od Kylie.
    Taj spot, pesmu, cak volim i jaknu.Nije jakna moj fazon, ali ima nesto u tim srcima.Stalno sam govorila da mi se svdja sve od Kylie u tom spotu. :)

    Cizmice su posebno lepe!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. u svemu i svacemu pronalazim inspiraciju :) sve zavisi od trenutnog raspolozenja...nisam neki ljubitelj Kylie ali bas taj spot i jakna su mi bili bas genijalni :)e te cizmice su mamine i imaju sto godina :D

      Избриши
  3. Svaki put kad se oduševim tvojim outfitom, još više se oduševim kad shvatim da si sve ili većinu stvari sama sašila! Svaka ti čast,zaista :)

    ОдговориИзбриши
  4. I love your purse and that jacket is so cool!

    Kisses, Lucy :)

    ОдговориИзбриши
  5. Amazing jacket!

    http://otroblogfashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Odlična ti je ova jaknica i fino ti stoji ova kombinacija! :*

    ОдговориИзбриши
  7. odlican outfit,svaka cast za jaknu...htjela sam da te pitam,posto sam relativno neiskusan sa masinom da li imas neki preporuka,novine,sajtovi sa tutorijalima za sivenje il nesto da se malo ispraksam,svaki prijedlog je dobrodosao :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala :) :) hmmmm za novine i sajtove stvarno ne znam, jedini prirucnik koji sam imala kad sam dobila masinu pre dosta godina bilo je uputstvo za upotrebu....nije komplikovano treba samo malo vezbati drzati pravac a nogom pedalu za "gas" i polako...probaj prvo da nacrtas liniju kredom (ako je taman materijal) da provuces konac kuda treba...to ima u uputstvu...mada to ce sigurno znati da ti pokaze svako ko je barem jednom koristio masinu...stavis materijal izmedju papucice i tela masine spustis papuciu da bi vuklo materijal...nogom polako stisnes "gas" da bi videla gde hvata i vezba vezba :) ako ti nesto konkretno bude trebalo pitaj slobodno :)

      Избриши
  8. Love that jacket
    Thanks for stopping by the blog! Yes i'd love to follow each other now following!

    xo,
    eelsay

    www.theluxuryrehab.com

    ОдговориИзбриши
  9. Ti si genije! I ludja si od mene, to vidim kad procitam sta si, od cega i kako pravila. Ali nisi odustala! To veoma cenim i postujem i nemoj da odustajes! A jaknica je bozanstvena, sve je super!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hihihi :) hvala mnogooooo :) :* Nikad ne odustajem, bez obzira koliko me to kostalo :) <3

      Избриши
  10. Great blog ! I love your looks very much ! you are lovely and very cute ! ♥ ♥ ♥

    Tanya

    http://tanyawall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши