четвртак, 10. јануар 2013.

as factory skirt

A few weeks ago, I saw the LB one very cool skirt and really easy to make. At first I thought I cut out a part of white material and to make it, but  better idea comes to my mind and that was, to make a skirt out of an old undershirt, on one side I cut off my shirt,  after that put it on a right piece of wood, took a brush, paint for cloth and get to work. The drawing of the line took a long time. I also made this sweater, I cut an old black sweater, adding white cross of similar material, and added a small X in the shoulders. I decorated the shoes and earrings I made  from some ornaments that were previously on my bike vest. :)

**********

Pre par nedelja, na LB sam videla jednu vrlo interesantnu suknju i po prilicno laku za napraviti. Prvo sam mislila da iskrojim jedan beli materijal i da od njega napravim suknju, no sinula mi je bolja ideja a to je bilo da suknju napravim od stare potkosulje, taman sirina odgovara, isekla sam majicu, zakacila je na jednu dasku odgovarajuce sirine i duzine, uzela cetkicu, farbu za tkaninu i bacila se na posao. Izvlacenje linija je trajalo dosta dugo. Dzemper sam takodje pravila, smanjila sam jedan stari crni dzemper, dodala beli krst od slicnog materijala, i dodala male krstice na ramenima. Cipele sam ukrasila bodljicama, a mindjuse sam napravila od nekih ukrasa koji su ranije bili na mom bajk prsluku. :)











40 коментара:

  1. outfit odlazi u drugi plan cim vidim tu tvoju kosu,wow bozanstvena je,koliko ti je godina trebalo da ti toliko naraste :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hej hvala :) hmmm raste nekih 15 god :D mada je mesecno skracujem ali nista preterano :)

      Избриши
  2. Одговори
    1. hvala malo sam sumnjala da ce ispasti kako treba ali dobro je :)

      Избриши
  3. Ti se šališ, to je potkošulja??? AAAA!! A ja svoje bacam!! No nema veze, ionako ne bih nikad mogla tako nešto napraviti :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. da da potkosulja je :) u buduce ih nemoj bacati :) sto da ne bi mogla :) ne mozes znati dok ne pokusas i dok par starih krpica ili materijala ne upropastis pa onda vremenom postaje sve bolje i bolje :)

      Избриши
  4. Covjece kako je dobro , suknja ti je predobra. Ne mogu vjerovati da je to bila obicna potkosulja :O
    Svaka cast :-*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hvala :) ooo daa bila je, ali nije to jedina potkosulja koja se kod mene transformisala u suknju, svasta su moje potkosulje prezivljavale :D verujem da jedva cekaju da postanu stare jer im tada zivot postaje zanimljiviji :D

      Избриши
  5. Suknja je odlična kao i vesta.
    Ali tvoja kosa je preodlična *__*
    http://magyscreation.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Tačno ne mogu da vjerujem kolika ti je kosa! Kako to održavaš?!

    Ti si mi definitivno inspiracija da što prije naučim da šijem :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nije zahtevna za odrzavanje, navikla sam. :)
      Kako napreduje sivenje? :)

      Избриши
  7. Amazing skirt and fantastic sweater!!!

    Kisses, Lucy :)
    stylewithoutlimits.blogspot.cz

    ОдговориИзбриши
  8. Your hair - LOVE

    wish you a wonderful weekend <3

    have a good time! xoxo

    samecookiesdifferent.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Pretty skirt! Love your hair and skull ear cuff dear! ^◡^

    Fashionmoto

    ОдговориИзбриши
  10. Divna je! Jesu to akrilne boje ili...?

    peculiarchick.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. hej to su neke boje za tekstil, kada se naslika treba ih prepeglati pa se onda ne skidaju. :)

      Избриши
  11. Amazing outfit!!!

    http://otroblogfashion.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. I really love your skirt! You have such great sense of style :) www.gelabeansss.tumblr.com

    ОдговориИзбриши
  13. Potkosulja? Oh my god! Ti si bas talentovana :D A kosa, prelepa! Nevjerovatan outfit, bas po mom stilu :)

    ОдговориИзбриши
  14. Kad vidim ovakav post shvatim da mi je cast i zadovoljstvo da budem pratilac ovog bloga :)

    Pozdrav, Marija.
    Posetite i pridruzite se mom blogu www.afroditacreations.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ahhh draga :) <3 hvala mnogo na ovim divnim recima veoma mi znace :) :*

      Избриши
  15. krasni kompletić, a tek kosa!
    svrati na moj blog, čeka te nagrada
    http://carpe-diem-anamb.blogspot.com/2013/01/liebster-blog-award.html

    ОдговориИзбриши